راهنمای خرید تبلت برای دانش آموزان – شهریور 1400

 

راهنمای خرید تبلت برای دانش آموزان

چه تبلتی مناسب دانش آموزان است؟

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و هوشمند سازی مدارس و آموزش، نیاز به تکنولوژی و وسایل ارتباطی سبک وزن، ارزان قیمت و همچنین کارآمد برای دانش آموزان در رده های سنی متفاوت بیش از پیش احساس می شود.

در این میان تبلت گزینه مناسب ‌تری به نظر می‌رسد، زیرا با قیمت پایین‌تر، برای اموری چون وبگردی، مطالعه و دیدن فیلم و تصاویر، صفحه نمایش بزرگتر کار را راحت‌تر می‌کند. در این مقاله سعی شده است با دسته بندی گروه‌های مختلف سنی، شما خانواده‌های عزیز را در جهت انتخاب تبلت مناسب دانش آموز راهنمایی کنیم.

 

رده سنی نونهلان

در انتخاب تبلت برای این رده به نکات زیر توجه کنید:

 دوام فیزیکی: یکی از نکات مهم در انتخاب تبلت برای این رده سنی دوام فیزیکی است. با خرید تبلت ارزان قیمت در صورت بروز مسائلی مانند ضربه خوردن، افتادن ازدست و شکستگی، جبران هزینه راحت‌تر می‌باشد.
خرید کیف و کاور مناسب و محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای، مقاومت فیزیکی تبلت را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
 تبلت های بدون سیم کارت: در این رده سنی بهترین انتخاب تبلت های بدون سیم کارت است زیرا جنبه ارتباطی ندارند.
 خرید تبلت از برندهای متوسط: خرید تبلت از برندهای متوسط بیشتر توصیه میشود زیرا تامین قطعات از این شرکت های سازنده راحت تر است.
 پردازنده، رم و حافظه داخلی: تبلت‌های رده پایین با حافظه رم 1 گیگابایتی و پردازشگر دو هسته‌ای، پاسخگوی نیاز فرزندان شما خواهد بود و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد.

 

سه نمونه تبلت مناسب برای نونهالان

  • سامسونگ گلکسی TAB A 10.1 2019
  • سامسونگ گلکسی TAB A 10.1 2019 به همراه S Pen
  •  تبلت لنوو TAB M8 8505X

 

رده سنی دانش آموزان

در انتخاب تبلت برای این رده به نکات زیر توجه کنید:

 کیفیت صفحه نمایش مناسب
 پردازش قابل قبول
 امکانات ارتباطاتی
 حافظه داخلی: امروزه استفاده از فیلم و تصاویر چند رسانه‌ای از طرف آموزش و پرورش و مدارس، رایج شده است. پشتیبانی از کارت حافظه‌ جانبی تا حجم بالا نیز پاسخگوی این نیاز است.
 پردازنده و مقدار رم مناسب: به سرعت کار با دستگاه و همچنین جلوگیری از هنگ کردن یا کند شدن هنگام اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند. این ویژگی به خصوص در حین برگزاری کلاس‌های آنلاین بسیار مهم است، زیرا هنگ کردن دستگاه در حین کلاس به معنای قطع ارتباط و از دست دادن چندین دقیقه از مباحث مهم درسی است.
 صفحه نمایش بزرگتر و باکیفیت‌ بالا: در هنگام مطالعه نکته مهم بعدی در انتخاب تبلت صفحه نمایش بزرگتر و باکیفیت‌ بالا است.
 دارا بودن یک دوربین اصلی و سلفی با کیفیت: برای عکس برداری از تکالیف و ارتباط تصویری برای دانش اموزان نیز مورد مهم بعدی است.
 باتری با ظرفیت بالا: اتصال به اینترنت به صورت مستمر برای برگزاری کلاس‌های آنلاین به سرعت شارژ باتری را تخلیه می‌کند، بنابراین باتری با ظرفیت بالا یکی دیگر از امتیازات یک تبلت مناسب دانش آموز می باشد.

سه نمونه تبلت مناسب برای دانش آموزان

 

رده سنی بالای ۱۰ سال

با توجه به یکسان بودن نیاز های این رده از کاربران با کاربران معمول تفاوت چندانی در انتخاب وجود ندارد. اما با توجه به اینکه کاربران در این رده ممکن است برنامه ها و بازی های سه بعدی سنگین را اجرا کنند پیشنهاد ما تبلتهای میان رده و رده بالا مثل لنوو، ایسوس و تبلت‌های هواوی و سامسونگ است.

Comments

Popular posts from this blog

تصفیه کننده هوا سایا مدل بلو اسکای کمپکت

شیر پاک‌کن ویتامینه لدورا 200 میلی‌لیتر